Om Humanic

igennem 15 år har vi SKABt MEDARBEJDEROPLEVELSER, I VIL BLIVE HUSKET FOR

Humanic kommer til verden

I 2004 grundlægger en ivrig iværksætter, Theis Rosenkvist, en eventvirksomhed baseret på Dragør fort. Tanken er at give gæsterne sjove oplevelser med aktiviteter så som kajakpolo, bueskydning, spøgelsesture og lignende. Snart vokser virksomheden og der kommer endnu en ambitiøs partner til, Allan Hansen, som også har store drømme.

 

Humanic ændrer strategien

Efter fem år med en lang række private events, ændres strategien til, at Humanic primært udbyder teambuilding for virksomheder.
Denne strategi bærer frugt og Humanic kommer igennem finanskrisen med skindet på næsen og med ambitionen om at blive til andet og mere end en eventvirksomhed.

 

Humanic bliver herre i eget hus

Humanic vil gerne kunne levere ”hele eventpakken”, og ikke være afhængig af eksterne leverandører. Det medfører at Humanic, fra begyndelsen af 2010’erne, bliver gradvist mere og mere selvforsynende og indgår et samarbejde med Cofoco og Madkastellet og forpagter Pakhus Bryggen og Langelinie Pavillonen.

 

Humanic får ny partner

Torben Klitbo vælger i 2016 at sælge sit livsværk, Cofoco og bliver en del af Humanic. Torben Klitbo deler værdier og ambitioner med Allan Hansen og Theis Rosenkvist, og ønsker at gøre Humanic til førende inden for gastronomiske medarbejderoplevelser.
Torben Klitbo er i dag creative partner og medejer af Humanic Group, og har taget sit team af højtkvalificeret catering- og køkkenfolk med, som servicerer Humanic’s produkter 360° rundt.

 

Humanic laver mad

Gennem årene har Humanic afviklet tusindvis af store og små, skøre og sjove events, altid med fokus på den gode medarbejderoplevelse, og er nu gået ind i en ny æra.
Humanic har købt og driver fire restauranter The Fat Pike, The Shrimp, Kerne Pavillonen og Pizza Bro, har fået eget køkken, der leverer catering af høj kvalitet til virksomheder og events, har fem foodtrailers parkeret i gården og ejer, eller har del i, en lang række venues på attraktive lokationer i København.

 

Humanic har vokseværk

Den lille enmandsvirksomhed har vokset sig stor og stærk og har i skrivende stund 70 drevne medarbejdere på lønningslisten.
Målet om at være herre i eget hus er nået, kunderne er tilfredse og medarbejderne er glade, men ambitioner er ikke blevet mindre af den grund.
Humanic vil skabe mindeværdige oplevelser, med gastronomien som omdrejningspunkt, for Danmark og udlandet med, for intet binder mennesker bedre sammen, som et godt måltid mad.